anti-mediation (2)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Feb 1 14:29:00 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 1-2-2010 13:52, Antid Oto schreef:

> Ik neem aan dat dergelijke ongefundeerde insinuaties ook deel zijn van
> jouw pakket vaardigheden.

Lieve jongen, ik observeer slechts een paar feiten. Ik zie jouw reacties
alhier, zie al tijden je puberale gedrag, zie dat je deze lijst al
maanden verziekt met het kritiekloos doorsluizen van Trotskistisch
propagandamateriaal, en ik trek m'n conclusies.

> Ik stel me zo voor dat van Meeteren ook zo
> tekeer gaat tegen de arbeiders: uw kent Marx niet,

Ik zou het vriendelijker stellen, maar ja, arbeiders kennen geen Marx.
Wel weekend, privé, Rene Froger, Franz Bauer en who wants to be a popstar.

> Ik, Hein van Meeteren tot Zemelaar heb gestudeerd,

Fijn dat u het opmerkt.

> ken het
> marxisme van binnen en van buiten,

Klopt, m'n doctoraalscriptie was een vergelijkend onderzoek naar
marxistische en liberale stellingnamen ten aanzien van het individu.

> Mijn indruk is dat Erik jou goed weet neer te zetten.

Als if afga op de andere onzin die u hier dagelijks te berde brengt, dan
kan deze onzin er ook nog wel bij, haha.

> Zorg maar eerst
>   dat je je eigen kinderen goed opvoedt voordat je je de rol van
> stiefvader aanmatigt.

Zorg jij maar dat je eerst kinderen krijgt en die verantwoordelijkheid
aankan. Dat geldt ook voor Erikje.

> Maak die DB.NL lijst archieven eens openbaar wil
> je? Dan kunnen we wellicht beoordelen of je uit de ouderlijke macht
> gezet moet worden.

Ten eerste heeft u geen donder te maken met een stichting waaraan u part
noch deel hebt gehad, en ten tweede hebben die archieven niets te maken
met mijn ouderlijke macht. Waar haalt u de zotteklap nu weer vandaan?

> Als we objectief kijken naar de nadruk van jouw faciliterende
> bemiddeling dan is de resultante daarvan een contract.

Een vaststellingsovereenkomst, inderdaad.

> De
> klassenstrijd wordt voor het ogenblik gesust en de mediator is de
> lachende derde.

De mediateur lacht niet, neemt zijn professie ernstig op. En inderdaad,
het conflict is opgelost middels een overeenkomst. Ik beghrijp dat u
liever wilt dat bloed vloeit, iedereen horendol wordt, elkaar naar de
keel vliegt en elkaar gaat afmaken, maar er zijn mensen die andere
doelstellingen hebben.

> De mediateur komt helemáál niet als de partijen niet vrijwillig willen
> meewerken. De rechter is aan zet.

Dat kan ook. De rechter zal ook rekening houden met beider belangen, die
afwegen en een vonnis vellen. Daarmee hebben partijen het dan te doen.
Ook kan het tegenwoordig dat de rechter doorverwijst naar de
rechtbankmediator, waarvan ik er ook een ben. Gerede kans dat de zaak
opnieuw bij de mediateur komt, QED.

En nu je huiswerk afmaken, jongeman, deze discussie is ten einde.
Papa Hein.