[D66] Verhuizing D66 discussielijst gereed

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Wed Dec 29 18:04:50 CET 2010

Dank, Henk.

Een eerste poging dan maar:

Beste mensen,

ik ga verhuizen denk ik, naar een land met een toegankelijk en
overzichtelijk Openbaar Vervoer.

GODVER  DE GODVERDOMME, wat is me dit een KUTZOOI !!

Vroeger, zo geldt hier overduidelijk wel, was alles VEEL BETER EN VOORAL OOK
overzichtelijker !!!
Nu moet je met het maar eens proberen om even snel een reisje te plannen.

NOU vergeet dat maar. Probeer van al die aanbieders maar eens een
overzichtelijk beeld te krijgen, en zelfs dat lukt je al niet.
Kijk ik bij de regionale vervoerder hier (Veolia) vindt je dat nergens de
vertrek tijden van de trein. Wel van de bus, raar want ook zij verzorgen het
traject voor de trein. De Bus rijdt overigens -  dat nog los van alle weers-
en andere perikelen - een Vakantie dienstregeling. Dus extra opletten ...

Ok, dan maar bij NS gekeken, en daar kun je ook al nergens meer de
trajectkaart (Trein) overzichten vinden. Dat doet men online volgens NS.
Nou, ik niet godverdomme !!! Ik wil op mijn gemakje - als dat al lukt (alles
is pas (ALWEER) gewijzigd, dus overal de nieuwe Dienstregelingen zien te
achterhalen) - kunnen kijken welke trein ik moet nemen om aansluiting (en
met voldoende overstaptijd) ik moet nemen, EN NIET TELKENS OPNIEUW achter de
PC moeten gaan zitten om HUN REISPLANNER in te vullen !!!

GEWOON normaal kijken wat aansluit, DUS een OVERZICHT graag !!

Het is werkelijk ongelofelijk in wat voor KUTLAND we zijn aanbeland in dit
EU-land, qua OV.

Het wordt er in geen geval gemakkelijker op.

Ik zou werkelijk oudere mensen die zelden OV reizen uit kunnen leggen hoe ze
van A naar B moeten gaan, en nog op tijd aankomen ook. Ze kunnen beter zelf
een eigen sprintje trekken, lijkt me. Dat uit gaan leggen, daar is geen
beginnen aan.

Henk Elegeert