[D66] Verhuizing D66 discussielijst gereed

Henk van Lingen henk at vanlingen.net
Wed Dec 29 16:18:59 CET 2010

Beste mensen,

Zoals bekend houd de informele D66 discussielijst, zoals die via Surfnet
bestond, op te bestaan. Na een kleine peiling vorige maand, werd besloten
dat de lijst wordt voortgezet middels de Mailman software, en dat ik
een en ander maar host om het kostenloos te houden.

Ik heb de boel zojuist op gang gebracht, dwz. er is nu een mailman lijst,
het archief is overgezet en alle deelnemers zijn op de nieuwe lijst
geabonneerd. Dat laatste roept wellicht enige vragen op; de Surfnetlijst
kende diverse vormen van inschrijving. Velen hadden hun inschrijving
bijvoorbeeld in de loop der tijd op 'no mail' gezet. Ik kon de diverse
smaken niet gaan onderscheiden, en heb alle adressen opgenomen.
Ook 'digest' inschrijvingen moet men indien gewenst zelf weer even omzetten.

De webinterface voor de nieuwe lijst vindt men hier:

Mail sturen aan de lijst doet men vanaf heden naar: d66 at tuxtown.net

De gedragsregels op de lijst blijven wat mij betreft hetzelfde, zo die
er al waren. Merk op dat het archief weer net als vroeger openbaar is.
Verder zou het goed zijn als er wat verse inbreng, dus nieuwe
participanten, op de lijst zouden komen teneinde niet af te zakken naar
een knipselkrant. Suggesties?

Met vriendelijke groet,