400 jaar New York

Sat Sep 5 19:11:07 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Voorlopig zijn het de oude partijen
die volstrekt geintegreerde westerlingen dwingen
zich met soms decennia terugwerkende kracht
achteraf te kwalificeren voor hun enorme bijdragen per saldo
met een inburgeringsexamen...
Overigens zonder dat ze uitgetaald krijgen wat ze ons per salso opleverden
danwel vele malen minder kostten dan gemiddelde immigranten...

En dat lang nog voor de vragen van PVV e.a. over immigratiekosten.
Maar kennelijk verbloemen we al langer graag de werkelijkheid.

Fritz van Rikxoort