Laserlicht koelt gas 70 graden

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Sep 3 09:54:10 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 3 september 2009 07:48 schreef Erik van den Muijzenberg
(muijz at dds.nl) het volgende:

Ha Erik,

Ben je er weer?

> Kun je eens uitleggen wat je onbeholpen geneuzel

Ha, nu zie ik het: je komt je aanmelden op dit zeer belangrijke en
gezaghebbende dossier?
Man, hou toch op met je gekwaak . .

> nou eigenlijk te
> maken heeft met politiek in het algemeen en D66 in het bijzonder?

Alles. D66 loopt graag voorop. Ook qua innovaties (immers niet
conservatief), en zelfs onderwijs raakt dit land steeds verder
achterop.

> Nee?

Wat nou: 'Nee?' ? Jou keuze om jouw belangen op te hangen aan de
huidige politieke mores ga ik, en wens ik ook niet volgen.

> Dan graag ophouden met die onzin.

Heb jij ook al geen spiegel? :)

> Begin een blog!

Waar is jouw blog?