Iers referendum

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Oct 4 17:38:53 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens Marc,

Dit was geen referendum meer, eerder: hoe laat je je door de EU-chanteurs
chanteren, ofwel: een oor aannaaien. Weer een (school)voorbeeld van een
referendum in handen van de politiek.
De uitslag is vooraf al bekend. Daar werken ze ook - hoe lang het ook duurt
-  naar toe. Reden dat Balkenende hier geen referendum wilde was omdat hij
andere omwegen kende om het uiteindelijke doel te bereiken.

D66 stond *er naast* en keek er naar ...

Nu heet het: dat velen - bij het vorige referendum - niet wisten waarom ze
'Nee'  stemden.
Die zijn me een partijtje dom die Ieren !!!  Ze zijn nu veel beter - zij
het, zeer eenzijdig - geinformeerd, en nu stemmen zelfs 'Nee' stemmers voor
... Kijk: Nu zijn het slimme Ieren !!!

Kortom: Al even leeg en inhoudsloos als het D66 reclame deuntje: "*Ja voor
Europa*". De rest, zo stelde D66 is veel te moeilijk (te volgen) voor het
gepeupel. Korte deuntjes ...

D66, (is dus) het redelijk alternatief voor de ' Witte (/Waterstofperoxide)
Reus'  uut Venlo? :)

Henk Elegeert

Op 4 oktober 2009 11:18 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at combidom.com