Onzin uit de mond van 'deskundigen'

Thu Nov 12 12:50:57 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Ik eerder,
> Iemand die Mexicaanse Griep heeft, steekt toch anderen aan door te
> hoesten en zo ? Wie de griep niet krijgt, hoest echter niet...

  Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>,
> Haha, weer een heerlijke Fluks redenatie :-)

  [Zei ik iets leuks ?]

  Kennelijk ben je het hiermee oneens ?
  Overigens hoest ik zelf al een maand - kwestie van verkoudheid
  die maar niet wil overgaan. Geen Mexicaanse griep... Ben momenteel
  aan de Knoopjesdrop van Appie Heijn. Prima medicijn.

  Ik, eerder,
> Zelf zal ik me niet laten inenten, trouwens. Ik zie de zin daar niet
> van in. Ik laat me nooit tegen griep inenten, waarom dan wel tegen
> de Mexicaanse ? Lijkt me inconsistent.

  Henk van Lingen,
> Wat nu als de sterfkans wel groot was geweest bij deze zwijnengriep,
> was je dan wel inconsistent geweest?

  [Er is een verschil tussen inconsistent lijken en inconsistent zijn]

  Als het virus alsnog muteert tot iets vreselijks en ik heb zelf op
  dat moment nog geen Mexicaanse griep gehad, dan laat ik me natuurlijk
  inenten. Het gaat erom of dat ineneten zin heeft of niet en volgens
  mij is het volkomen zinloos als men zich anders ook niet tegen griep
  laat inenten.

  Ik, eerder,
> Werden we maar verlost van al die deskundigen die ons avond na avond
> toespreken via het journaal en actualiteitenrebrieken...

> Ik heb nergens last van, want kijk nauwelijks TV :-)

  Leuk. [Lingenredenatie ?]

  De meeste mensen raken in de war van al die pseudo-voorlichting. Die
  journalisten moeten ook eens weten wanneer ze beter hun mond kunnen
  houden.