Wildermania

Antid Oto aorta at HOME.NL
Thu Nov 12 12:40:45 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De anti-AHA hystericus verwijt de anti-Wilders beweging van hysterie.
Oftewel de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Ik zou je vijanden maar wat kieskeuriger uitzoeken. AHA was geen
fascist, Wilders wel.

>  Wederom: dit is exact datgene dat speelde bij AHA.
>
>  Het heeft er veel weg van dat het anti-Wilders genootschap momenteel
>  op een tamelijk onevenwichtige wijze afrekent met het eigen verleden.
>  Bij AHA zat men fout en daar komt men thans op terug door anti-Wilders
>  te zijn. En daarmee zit men opnieuw fout, uiteraard - want het gaat
>  om de zaak zelf.

Jij bagatelliseert de uitspraken van Wilders als niet ter zake doende.
Een kleine stap als meeloper met de Wilders-meute.

>  Het zal best meespelen maar D66 heeft z'n winst in de peilingen voor-
>  al te danken aan de afgang van de PvdA en het onvermogen van Groen-
>  Links en de SP daar adequaat op in te spelen. Pechtold moet het heb-
>  ben van het tackelen van Balkenende (rekent ook daarmee af met het
>  het eigen verleden, trouwens).

Pechtold moet het hebben van zijn anti-Wilders opstelling niet van de
oppositie tegen Balkenende. Hoe kan je toch telkens zo'n
inschattingsfouten maken?

reactionaire bullshit.