Wildermania

Wed Nov 11 12:48:47 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
> Wilders vraagt toch zelf om demonisering?

  Kom nou toch...

  Af en toe zomaar iets roepen is toch niet hetzelfde als vragen om
  demonisering ?

> Van mij mag er nog wel een tandje bij om deze peroxidefascist en
> zijn handlangers in een kwaad daglicht te stellen.

  Dit is in strijd met je eerste zin hierboven.

  Waarom zou men mensen in een kwaad daglicht willen stellen ? Men
  kan toch gewoon zeggen dat men het niet eens is met deze of gene
  en wel om welke redenen ? Men kan best een grapje maken over
  Wilders' opmerkelijke haardos maar iets als 'peroxidefascist'
  is geen grap meer.

  Gisteren gingen Maarten van Rossem en Freek de Jonge raar te keer
  tegen Wilders. Onze eigen Pechtold is er min of meer mee begonnen
  - dit soort uithalen zijn in hoge mate onverstandig. Daarenboven
  is het vervuiling van de media. Met dergelijke onzin is niemand
  gediend.

  Anid Oto over mij,
> Over het immigratievraagstuk heeft hij nog geen zinnig woord
> geschreven op deze lijst.

  Ik heb op deze lijst de komst van iemand als Fortuyn voorspeld
  nog voordat ik van de man zelf gehoord had. Ik was de eerste
  die de immigratie-problematiek destijds op deze lijst benoemde.
  Als meer mensen dat hadden gedaan dan was er nooit een Fortuyn
  geweest, nooit een Hirsi Ali en nooit een Wilders. Het zwijgen
  over het echte onderwerp gaat maar door terwijl men dweept met
  lieden die wat dit betreft een dubbele agenda hanteren of hen
  juist verguist.

  Marc Fluks