Wildermania

Antid Oto aorta at HOME.NL
Wed Nov 11 14:11:09 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>
>  Kom nou toch...
>
>  Af en toe zomaar iets roepen is toch niet hetzelfde als vragen om
>  demonisering ?

Hij roept niet zomaar af en toe iets. Het is een campagne.

>  Dit is in strijd met je eerste zin hierboven.

Helemaal niet. Wilders vraagt en kan tegenreactie verwachten.

> Men kan best een grapje maken over
>  Wilders' opmerkelijke haardos maar iets als 'peroxidefascist'
>  is geen grap meer.

Was ook niet als grap bedoeld. Wilders is een fascist.

>  Gisteren gingen Maarten van Rossem en Freek de Jonge raar te keer
>  tegen Wilders. Onze eigen Pechtold is er min of meer mee begonnen
>  - dit soort uithalen zijn in hoge mate onverstandig. Daarenboven
>  is het vervuiling van de media. Met dergelijke onzin is niemand
>  gediend.

D66 heeft er zijn populariteit aan te danken! Als Pechtold een goede
rechtse directe heeft kan hij wellicht nog wat zetels winnen.

>  Anid Oto over mij,
>
>  Ik heb op deze lijst de komst van iemand als Fortuyn voorspeld
>  nog voordat ik van de man zelf gehoord had. Ik was de eerste
>  die de immigratie-problematiek destijds op deze lijst benoemde.
>  Als meer mensen dat hadden gedaan dan was er nooit een Fortuyn
>  geweest, nooit een Hirsi Ali en nooit een Wilders. Het zwijgen
>  over het echte onderwerp gaat maar door terwijl men dweept met
>  lieden die wat dit betreft een dubbele agenda hanteren of hen
>  juist verguist.

Wat is volgens jou dan de kern van het immigratievraagstuk als je het
al zo goed voorspeld hebt?