Wildermania

Antid Oto aorta at HOME.NL
Wed Nov 11 12:08:12 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wilders vraagt toch zelf om demonisering? Van mij mag er nog wel een
tandje bij om deze peroxidefascist en zijn handlangers in een kwaad
daglicht te stellen.
Hulde aan het kamerlid dat hem voor de camera op zijn smoel ramt bij de
volgende vuilspuiterij.

Was het trouwens niet de heer Fluks die ook zo hysterisch te keer ging
tegen AHA?
Over het immigratievraagstuk heeft hij nog geen zinnig woord geschreven
op deze lijst.