Crisismanagement

Antid Oto aorta at HOME.NL
Thu Mar 19 14:42:51 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> Mag ik erop wijzen dat in alle landen waarin het communisme aan het
> bewind was de economie nog veel ernstiger is ingestort dan nu in het
> "kapitalisme" geschiedt? De Sovjet Unie was een economische disaster,
> met Leiders die Bonussen kregen waarvan AIG nog wat kan leren. De
> duizendenden flessen champagne en de honderden kilo's kaviaar in de
> kelders van Genosse Honnecker spreken boekdelen voor de DDR. Om van de
> luxueuze "dienstauto's"' nog maar te zwijgen. Hetzelfde heb ik onlangs
> in Havanna mogen aanschouwen.

> [...]

Dat is jouw gekleurde visie, wellicht door jarenlange
anti-communistische propaganda uit het westen. Wij zitten niet op een
lijn nee, dat is duidelijk. (Wat verwacht je anders van een
managementclown) En ja , die shocktherapie in Rusland heeft goed
gewerkt; een catastrofe was het. De crisis slaat nu hard toe in de
voormalige Oostblokstaten btw.
We krijgen nog veel meer ellende, let maar op.