Crisismanagement

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Mar 19 15:44:38 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niets gekleurde visie, harde feiten. Noem me één land waar het
communisjme heeft gewerkt! Noord Korea is één en al armoe, honger en
potsierlijk machtsvertoon. Cambodja? Killing fields. Vietnam? Armie en
nepotisme. DDR? Sovjet Unie? Zelfs onze eigen communistische baasjes
hier in Nederland (CPN etc) bezweken voor machtswellust en corruptie.