Het Turkse toestel zweefde al bij het Noordzeekanaal

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Mon Mar 2 19:22:15 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Ernst,

Zou die vriendin dan misschien meer simulaties van ongevallen moeten doen?
Het rapport van de Ongevallenraad zal het duidelijk maken.

Groet / Cees

P.S. Ik wordt zo langzamerhand niet goed van al die ´deskundigen´ die het
doodnormaal vinden een zeer ervaren piloot op een schunnige manier af te
vallen!
Die vriendin van jou zou dus ook in staat zijn om binnen twee minuten
nadat er iets zo erg verkeerd gaat het toestel op zo´n manier aan de grond
te zetten dat 106 van de 135 mensen het overleven? Iets unieks heeft de
piloot gedaan!