Crisismaatregelen: Symptoom of Middel ?

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Sun Mar 1 17:03:19 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Mark,

Laat de verhuiswagen maar komen zou ik zeggen?

Geert Wilders' PVV is in de jongste peiling van onderzoeker Maurice de
Hond voor het eerst de grootste politieke partij van het land.

De partij heeft 27 Tweede Kamerzetels in de enquête die De Hond vandaag
publiceerde.

Het CDA levert ten opzichte van de vorige peiling een zetel in en zakt
naar 26, evenals de PvdA die op 21 zou uitkomen als nu verkiezingen werden
gehouden. D66 blijft gestaag klimmen. De partij zou volgens De Hond nu
negentien zetels behalen. De VVD verliest een zetel en komt uit op
zeventien, vijf minder dan de partij nu in de Kamer bezet.

Groet / Cees