Laten we deze dag vieren, 20 januari is bevrijdingsdag

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Wed Jan 21 19:56:04 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sorry Hein,

Ik lees je berichtje nu pas. Toch even mijn reactie:
Geschiedenis is nu eenmaal gebeurd. Als het aan mij gelegen had, dan was
D 66 helemaal niet met VVD en CDA samen in een kabinet gaan zitten
(Politieke zelfmoord). Niets is zo vergeetachtig als de kiezer => zie de
zetelwinst (in de peilingen althans) die Pechtold en v/d Ham nu boeken.

Groeten,

Ernst Debets/
Zaanstad