Vattenfall neemt Nuon over

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Feb 23 18:00:01 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Charles Cornell schreef:
> Maar nog steeds lid van die neoliberale club. Probleem met jou is dat
> je nergens een breekpunt van maakt. Neem een voorbeeld aan Hein, die
> heeft zijn lidmaatschap tijdens de Irak oorlog opgezegd. (Dat ie
> daarna weer lid is geworden tja...dat doen clowns nu eenmaal)
Het beroep van clown is mooi en waardig. Dus daartegen protesteer ik
niet. Mensen de spiegel voorhouden is mijn vak, en die spiegel kan soms
nare dingen vertonen. Logisch dat je die spiegel af en toe wilt
verbrijzelen. Naar jezelf kijken kan onverdraaglijk zijn.

Overigens....ben ik weer lid geworden omdat ik me de kritiek aantrok van
al die Cornells en Hansens die me toebeetten dat ik laf was en niet IN
de partij het gevecht opzocht. Ik heb dat gedaan, in de partij het
gevecht opgezocjht voor Irak. Dat werd me niet in dank afgenomen. Want
ik kwam terecht in een ongelooflijk proces van bagatellisering en
ontkenning, tot de dag van vandaag.