oorsprong Gele manie

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Mon Feb 23 17:59:23 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja Karst,

Marc is niet alleen religieus geworden, de religie moet nog uitgedragen
worden ook. Mijn groet vraagt blijft toch: Waarom zouden al die gebonden en
vrije metselaars dat doen, of waarom zouden de Beatles of de Stones
(sympathie for the devil) allemaal geheime boodschappen in hun op zich best
aardige liedjes verstoppen?

Groet,

Tjerk