Homo-agitatie

Sat Dec 26 12:40:59 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Antid Oto <aorta at home.nl>
> Jij hangt de politiek van Pechtold aan, dus we delen je in bij de
> bourgeois liberalen...

  Kan ik even niet volgen... welke 'we' ?
  Hoe dan ook: ik ben geen liberaal. Ik hang geen enkele ideologie
  aan.

  Ik vind Pechtold wel goed. Maar ben het niet eens met wat hij zegt
  over immigranten, Europa, en hervormingen ('hervorming' gaat over
  Jezus die in het Christendom tot Mercurius verwordt na de Beelden-
  storm). Vind dat D66 het weer eens moet hebben over politieke
  vernieuwing. Daar wordt het zoetjesaan wel weer eens tijd voor...

> Wist je trouwens dat Trotski ooit een vernietigend manuscript heeft
> geschreven over de vrijmetselarij in de cel in Odessa?

  Neen, dit wist ik niet.
  Maar dan moet jij het als Trotskist toch met me eens zijn daar waar
  het gaat om mijn opmerkingen over de Vrijmetselarij, Mercurius en
  de Hermetische betekenissen waarmee de Mensheid wordt gehersenspoeld ?
  Waarom lig je dan steeds zo dwars ? ('dubbel en dwars' gaat trouwens
  over de Dode Hond - kijk maar op de achterkant van elk Eurobiljet).