Homo-agitatie

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sat Dec 26 12:12:49 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Voor mijzelf ook een mooie verklaring: ik hang niets aan en kenne-
>  lijk ben ik niet gehersenspoeld (en als ik het al was dan ben ik
>  daar thans van af omdat ik de Hermetische wereld ben gaan zien
>  zonder haar aan te hangen).

Gedesoriënteerd, zei ik al. Jij hangt de politiek van Pechtold aan,
dus we delen je in bij de bourgeois liberalen...

Wist je trouwens dat Trotski ooit een vernietigend manuscript heeft
geschreven over de vrijmetselarij in de cel in Odessa? Is nooit
gepubliceerd omdat het verloren is gegaan. Iemand had er de kachel mee
aangestoken.