Homo-agitatie

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sat Dec 26 13:55:01 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Antid Oto <aorta at home.nl>
>
>  Kan ik even niet volgen... welke 'we' ?

Ik spreek even, met permissie, voor alle stille lurkers die je
postings telkens weer een verhelderende beleving vinden...

>  Hoe dan ook: ik ben geen liberaal. Ik hang geen enkele ideologie
>  aan.

Ideologische leegte als oorzaak voor verval in esoterie?
Als je Pechtold goed vindt is er sprake van een zekere latente hang
naar liberalisme. Een ideologisch vacuüm is net zo onmogelijk als het
bestaan van een absoluut vacuüm.

>  Ik vind Pechtold wel goed. Maar ben het niet eens met wat hij zegt
>  over immigranten, Europa, en hervormingen ('hervorming' gaat over
>  Jezus die in het Christendom tot Mercurius verwordt na de Beelden-
>  storm). Vind dat D66 het weer eens moet hebben over politieke
>  vernieuwing. Daar wordt het zoetjesaan wel weer eens tijd voor...

De tijd voor "democratic demands" is passé.

>  Neen, dit wist ik niet.
>  Maar dan moet jij het als Trotskist toch met me eens zijn daar waar
>  het gaat om mijn opmerkingen over de Vrijmetselarij, Mercurius en
>  de Hermetische betekenissen waarmee de Mensheid wordt gehersenspoeld ?
>  Waarom lig je dan steeds zo dwars ? ('dubbel en dwars' gaat trouwens
>  over de Dode Hond - kijk maar op de achterkant van elk Eurobiljet).

Ik lig graag dwars voor liberalen.
Nee, je esoterie is ahistorisch en die hermetische betekenissen van je
is ook enkel van beduiding "in the eye of the beholder".
De taal is nou eenmaal niet toegerust om homofonen cq dubbele
betekenissen uit te sluiten. Jouw conflict met hermetische
betekenissen is in essentie een conflict met taal verklaard vanuit
astrologische onzin. Zoiets.