Kinderen komen om bij brand Kampen

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Aug 21 21:28:51 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2009/8/21 Henk Elegeert <hmje at home.nl>:
> In die zin, Mark dat de overheid regels kan stellen en aan welke
> voorwaarden een slaapplaats (voor kinderen) zou moeten voldoen, uit te
> voeren door de lokale, en natuurlijk de ouders.
>
> Zeker in een dergelijke fokkerij ... of hebben we er een ander woord voor?

Ik onthoud me consequent van veroordelingen van keuzes van anderen,
zolang ze in de privé sfeer liggen en geen anderen kwaad doen. De
homo's, de SGP gezinnen zonder condooms, de tweeverdieners die het
gros van hun tijd hun kinderen uitbesteden, de thuisblijvende ouder
die de kinderen juist boven zijn/haar cariere stelt, de moslims die 5
keer per dag in zichzelf gekeerd is, de whoever die whatever doet,
gaan maar lekker hun gang. Wie ben ik om te bepalen wat in z''n
algemeenheid een 'goed' leven is. Het is van groter belang hoe wij als
gezin zelf onze keuzes maken. En van nog groter belang dat de overheid
daar heeeel ver van vandaan blijft.

Groeten,
Mark Giebels