Wachtlijst jeugdzorg groeit (weer)

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Mon Aug 17 08:30:31 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat dacht ik al.
Hij vertoont namelijk geen enkel kenmerk van een goed bestuurder!

Terwijl hijzelf een deadline heeft gesteld van 'eind van dit jaar' laat
hij de rapportages (van zo'n 20/30 instanties) op zich afkomen. Per
kwartaal! Dus voor het eind van het jaar ziet hij hoogstens 3
tussenstanden, en die tussenstanden worden gebracht, niet gehaald.
Dat geeft niet de indruk dat je er bovenop zit, en eerlijk gezegd OOK niet
de indruk dat je echt geinteresseerd bent in een goed resultaat.

Alleen gedrag voor de buhne (propaganda en ideologie).

Groet / Cees