How Many Southern Whites Believe Obama Was Born in America?

Thu Aug 6 00:17:37 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maarten heet het, zijn blad, niet Linda natuurlijk...

Moet het nog lezen, heb het slechts vluchtig gescand nog.

Geloof niet dat het trucjes zijn, van Obama, maar natuurlijke reflexen,
zoals Clinton die op zijn manier ook had.
Trucjes worden zo doorzien, althans buiten Nederland door iedereen.

Hier aanbidden hele stammen oplichters als Kok en Bos, of Rosenmöller,
verblind door eigen hersenspoelerij  ;)

Fritz van Rikxoort