How Many Southern Whites Believe Obama Was Born in America?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Aug 6 00:51:24 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 6 augustus 2009 00:17 schreef Fritz van Rikxoort
(fritz at rikxoort.demon.nl) het volgende:

> Maarten heet het, zijn blad,

Ok ...

> niet Linda natuurlijk...

Gelukkig niet, want dan wil die 'echte' - met een ontbloot bovenlijf -
(en op shockeren gerichte) EO-er er in. ;)

> Moet het nog lezen, heb het slechts vluchtig gescand nog.

Ok, ben wel benieuwd ...

> Geloof niet dat het trucjes zijn, van Obama, maar natuurlijke reflexen,
> zoals Clinton die op zijn manier ook had.

Dat weet ik niet zeker. Conservatieven zijn er duidelijk op uit om
Obama in verlegenheid te brengen. Men wil dolgraag die racisme kaart/-
troef tegen hem uitspelen ... Tot nog toe weet Obama die handig te
vermijden.

Voor hemzelf - zo ook mijn  indruk - niet echt een thema. Enkel in de
confrontatie moet hij er wat mee.

> Trucjes worden zo doorzien, althans buiten Nederland door iedereen.

:)

> Hier aanbidden hele stammen oplichters als Kok en Bos, of Rosenmöller,
> verblind door eigen hersenspoelerij  ;)

Dan hebben we ook die andere(n) nog:

http://homepage.mac.com/henryqueen1/mp3/Old%20Time%20Religion.mp3

"
(Chorus)
Tis the old time religion
Give me that old time religion
Tis the old time religion
And its good enough for me

It Makes me love everybody
It Makes me love everybody
It Makes me love everybody
And its good enough for me

It was good for Paul and Peter
It was good for Paul and Peter
It was good for Paul and Peter
And its good enough for me

It was good for the hebrew children
It was good for the hebrew children
It was good for the hebrew children
And its good enough for me

Give me that old time religion
Give me that old time religion
Give me that old time religion
And Its good enough for me
"

[Traditional African-American spiritual song first published in the
late 1800s ...]

... : )

Zelfs de derde periode van de Verlichting is aan hen voorbij gegaan ...

Henk Elegeert