How Many Southern Whites Believe Obama Was Born in America?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Aug 5 22:56:17 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 5 augustus 2009 21:01 schreef Fritz van Rikxoort
(fritz at rikxoort.demon.nl) het volgende:
> [...]
>
> Dat er andere agenten racistisch zijn, net als veel zwarten zelf overigens,
> enzovoort, had ik niet zo relevant gevonden, de kritiek was of Obama in dit
> geval te snel oordeelde. Ik vond dat slim, oom excuus daarvoor te maken, om
> zo de agent en kritici meteen de wind weer uit de zeilen te nemen, nadat hij
> aan de hand van een opvallende gebeurtenis hard een duidelijk punt had
> gemaakt.
>
> Als de agent later toch fout bleek te hebben gehandeld, zal Obama ook de
> credits krijgen toch dat onderzoek afgewacht te hebben, na zijn (deels toch,

Toch Fritz, moet ie het kunstje niet al te vaak herhalen.  Eenmaal
door(gekregen) verliest het zijn werking, en gaat het zelfs tegen hem
werken.

> Maar misschien moeten we eerste Maarten (zijn 2e nummer, van Rossem) in zijn
> eigen blad lezen (kocht het net maar weer), die de succesvolle start van
> Obama analyseert...

Leuk, wat zegt ie (of klap je dan teveel uit het blad)?  ;)

Hoe heet het blad?

Henk Elegeert