Beeindiging homomanie legt D66 geen windeieren (was: Homoseksualiteit wereldwijd uit strafrecht)

Mon May 19 11:09:38 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>Daar kunnen ze zelfs nog hand in hand over straat.
>Een weekje in Amsterdam gaf hen meer overlast dan een jaar elders.

 Nu je dat zegt: dat ziet men inderdaad nooit meer.

>Maar zonder dollen over ons trieste verval, de push in de peilingen stemt
>niet vrolijk zolang het lijkt dat slechts de tegenstelling tussen erkenning
>van rotproblemen en ontkenning fanaten tegen vermeend populisme tijdelijk
>D66 zouden stemmen.

 Dat heb ik dus ook. Ik vind dat Pechtold het goed doet maar dat terugvallen
 op politiek correcte gedoe als reactie op de nieuwe politiek (dat zelf weer
 een reactie was op politiek correcte gedoe) vind ik vreselijk. Ik ben altijd
 voor een derde keuze - die er tussenin - geweest. Ik zie niet in waarom men
 zo nodig tussen twee uitersten zou moeten kiezen.

 Marc Fluks, Amsterdam