De Nieuw Obamaatjes

Wed May 14 15:31:30 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder over de Maconieke activiteiten van Obama,
>Maar het belangrijkste bewijs is natuurlijk de website van Obama zelf.

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Wat dan?

 Dat heb ik een paar maanden geleden hier gepost:
  - Het logo van Obama is de heliacale opkomst van Sirius.
  - De background van de Obama website is een scherm waarachter Sirius
    verborgen gaat.
 Zie,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0802&X=&L=d66&P=R7784
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0802&X=&L=d66&P=R8133

 Ik heb net even gekeken op,
    http://www.barackobama.com
 Inmiddels zijn er twee versies van de background,
    http://www.barackobama.com/images/bg.jpg                   (oud)
    http://www.barackobama.com/images/donate/bg_splash_2.jpg   (nieuw)
 Het logo van Obama gebruikt thans de bovenrand van het scherm als (tweede)
 horizon (de vlag is immers de horizon binnen het logo). De symboliek is
 altijd dezelfde - dus het is vrij gemakkelijk te zien wat waarvoor staat.

 Mijn voorspelling: op 2 juli a.s. (dan haalt Sirius echt de Zon in, dan
 zien we het plaatje in het echt boven de Oostelijke horizon) gebeurt er
 iets speciaals.