De Nieuw Obamaatjes

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed May 14 13:41:04 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>

>  Zoiets...?
>
>  Obama legt als senator de eed af op de bijbel van Vrijmetselaar Cheney,
>     http://i.a.cnn.net/cnn/2007/images/10/16/t1home.cheneyobama.gi.jpg

Jongen nu toch. De man legt een eed af op de Bijbel, neem ik aan. De
vice president staat erbij omdat zulks protocollair voorgeschreven s. De
vice president is (misschien) een Freemason. Dus....Obama is een
Freemason. Dit is een prachtig voorbeeld van een drogredenering.Mag ik
hem gebruiken bij m'n colleges?

Gelijksoortige redenering: een foto van Marc bij de kaasboer, hij
betaalt de kaasboer. De kaasboer is een volgeling van Geert vWilders.
Ziet dames en heeren hoe Marc tot Wilders is bekeerd! Hij betaalt zelfs
lidmaatschap aan de kaasboer!

>  Bush op groepsfoto met zijn Vrijmetselaarsvriendjes,
>     http://www.todayscatholicworld.com/president-bush-skull-&-bones-yale-freemason-texas-.jpg

So what? Ik heb het over Obama. En daarbij: toevallig vind ik de
vrijmeteselaars niet zo ernstig. Ze hebben mooie bedoelingen.
>  Maar het belangrijkste bewijs is natuurlijk de website van Obama zelf.

Wat dan?