De Nieuw Obamaatjes

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed May 14 17:09:30 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het enige dat ik kan ontdekken is een symbolische dageraad (ook mijn
metafoor toen ik runde for lijsttrekker). De dageraad als nieuwe kracht,
nieuw begin, breuk met het verleden, breuk met de duistere nacht, een
nieuwe dag. Een oeroude metafoor. Dat een of andere gek in de loop der
geschiedenis wel eens gebruik maakt van dezélfde metafoor, betekent nog
niet dat de metafoor niet deugt.