Therapeute geroyeerd om 'goddelijke genezingen'

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Mar 27 12:25:00 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 26-03-08 heeft Hein van Meeteren<heinwvm at chello.nl> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  > REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

>  >  Henk Elegeert <hmje at HOME.NL> forwarde het ANP-bericht,
>  >
>  >> Therapeute geroyeerd om 'goddelijke genezingen'
>  >>
>  >
>  > Heel slim ! Dit is inderdaad waar ik het over heb. Het stuk staat op,
>  >    http://www.mbog.nl/nieuws/documenten/Uitspraak-Tuchtcollege-MBOG.pdf
>  >
>  > 'Orthomoleculair' betekent 'de Alchimie van Orthos' (de Dode Hond)

> [...]

http://www.soe.nl/nl/
"
Het woord orthomoleculair is samengesteld uit de woorden orthos, dat
"goed" of "juist" betekent, en moleculair, dat staat voor "samenstel
van moleculen". Orthomoleculair betekent dus: juiste moleculaire
omgeving ofwel optimaal biochemisch milieu.
"

Sapperdeflap .... wetenschappelijk gehalte? SNikssies, snoppies snada....

Wat (exact) zijn moleculen? Wat is een goede/juiste molecuul? Oh wacht
even, het gaat om de omgeving. Aarde?

Henk Elegeert