Therapeute geroyeerd om 'goddelijke genezingen'

Thu Mar 27 13:57:27 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL> forwarde,
>Het woord orthomoleculair is samengesteld uit de woorden orthos, dat
>"goed" of "juist" betekent, en moleculair, dat staat voor "samenstel
>van moleculen". Orthomoleculair betekent dus: juiste moleculaire
>omgeving ofwel optimaal biochemisch milieu.

 Dit is dus wat er *voor* de dubbele bodem ligt. *Daarachter* ligt heel
 iets anders.

 Volgens,
    http://www.theoi.com/Ther/Khimaira.html
 is Chimera de moeder (andere bronnen zeggen: de zuster) van Orthos.
 Chimera (het sterrenbeeld Steenbok) is het *symbool* van de alchimie.
 Kijk, zo kan je ook zeggen dat orthomoleculair de alchimie van Orthos
 is.
 Dit gaat over het scheiden en weer verenigen van de twee sterrenbeelden
 Hond en niet over 'rechte moleculen' (er bestaan trouwens geen rechte
 moleculen).

 Die 'Chimera' vindt men op digitale horloges als 'chime'. Dan geeft
 zo'n horloge *twee* biepjes op het *hele* uur. Dat is dus alchimie,
 dat is een dubbele bodem die velen van ons (ik ook) momenteel om z'n
 pols heeft. Velen dragen een symbool van Satan zonder dat ze dat zelf
 weten. Ook mensen die goed bij hun hoofd zijn.

 De vader van Orthos is Typhon,
    http://www.theoi.com/Gigante/Typhoeus.html
 Dit is in Egypte Seth, de broer van Osiris en de oom van Horus (waar-
 bij Horus het sterrenbeeld Kleine Hond zij).

 Nogmaals: al deze onzin gaat over *hetzelfde*. Het is een verdichtsel
 waarmee mensen worden misleid en vervolgens doelbewust kapot gemaakt.
 Men moet alleen de truc zien. Wie de truc kent, ziet overal om zich
 heen referenties naar Dode Honden. Dat is geen toeval, want die zijn
 doelbewust door gekken bedacht en worden al 4500 jaar lang overal in
 de wereld achtergelaten.

 Het orthomoleculaire opperhoofd in Nederland was tot voor kort ene
 meneer Ruud Nieuwenhuis (geen arts maar een accountant). Deze meneer
 heeft duidenden kankerpatienten de dood ingejaagd met z'n vitamine C
 en andere troep. Uiteindelijk kreeg hij zelf kanker, kon zichzelf
 uiteraard niet genezen en ging zelf ook de pijp uit...

 Het Orthomoleculaire verzendhuis in Nederland heet 'Roode Roos' (dat
 is een firma van de Moermanvereniging - do I have to say more ?),
    http://www.derooderoos.com
 Die 'Roode Roos' is het symbool van de Rozekruisers - dat is een vorm
 van Vrijmetselarij (herinneren we ons Medy van der Laan nog ? - nou,
 die club dus).

 Dit is gewoon yinyangen met mensenlevens, meer niet.
 Daarom is de Vereniging tegen de Kwakzalverij momenteel (terecht) zo
 kwaad op de Inspectie,
    http://www.kwakzalverij.nl/717/Het_is_gelukt_Inspectie_drijft_duivel_uit_met_Beelzebub_
 Deze mensen weten dat het over Blavatsky gaat (dat heeft Cees Renckens,
 de voorzitter van deze vereniging mij zelf verteld).

 Wat ik zeg mag dan raar klinken, maar het is wel *echt waar*.