Zowaar: *Goed* homo-nieuws

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Mar 21 17:17:53 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat er veel subsidies in verkeerde zakken verdwijnen - de PvdA schijnt er
blijkens de Volkskrant en reacties daarop o.a. in de Bijlmermeer sterk in
te zijn - geloof ik direct. Maar dat die COCbaas wegens pedo-aanklacht
verdwijnt, geloof ik nog steeds niet, want nog steeds zie ik geen concreet
bericht etc. Geruchtvorming vind ik kwalijk...
hv,u
-----