D66-Almere liet zich omkopen door bedrijfsleven

Fri Mar 21 19:24:26 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Ik wil natuurlijk niet vervelend zijn, maar ook in deze tekst staat niks
>over bijdragen van het bedrijfsleven aan de D66-actie in Almere etc.

 Henk, we praten kennelijk langs elkaar heen.

 De toedracht staat in de URLs die ik gaf. Vervolgens heeft D66-Almere
 aan de website,
    http://www.niet-minder-koopzondagen.nl
 toegevoegd de regels (maar toen was de pleuris dus al uitgebroken),
    Niet-minder-koopzondagen .nl is een initiatief van D66 Almere,
    ondersteund door een aantal Almeerse winkels.
 Dat laatste stond er eerst dus niet - waardoor de suggestie kon ontstaan
 dat D66 iets wilde doen aan het reduceren van het aantal koopzondagen.
 Maar in de praktijk maakte men een dealtje met belanghebbenden waarvan
 niemand iets mocht weten - mat waar journalisten desalnietemin wisten te
 achterhalen.