Bangerikken en machtswellustelingen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Jun 18 11:35:09 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb niets tegen ruige en ware sex, Dirkie. Maar de essentie van porno
is nu juist géén sex, maat net-doen-alsof-sex, en dat tot een extreem en
walgelijk niveau opgerekt. Verveelde pukkelige harige onaantrekkelijke
tiepjes die zich door getatoeëerde bersnorde viezerikken van alle kanten
laten penetereren. Nep sappen en nep steunen/kreunen en nep-orgasmes. Ik
krijg er geen lekker gevoel bij, word er eigenlijk behoorlijk door
afgestoten, wat weer slecht is voor mijn échte liefdesleven. Porno is is
het verval, of de verzieking  van wat in essentie mooi en intens is, en
datzelfde zie ik in de politiek, als ik die slag ff mag maken. In de
politiek gaat het in nessentie om het mooiste dat een mens heeft:
idealen, verlangens naar een betere samenleving, goede omgang, vrijheid,
visie, solidariteit, veiligheid. En het verwordt tot een stel ijdele
eikels die jengelend naar aandacht elkaar voor rotte vis uitmaken en
vergeten dat er wetten gemaakt moeten worden. Politiek zoalsm inj
Nederland bedreven wordt is voor mij porno geworden, en veel politci
zijn goedkope porno-sterren.