Bangerikken en machtswellustelingen

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Jun 18 11:03:39 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat van die Porno zie ik eigenlijk wel zitten Hein!
Misschien moet je daar nog even over denken..
Of bedoelde je in feite onzindelijkheid?
De rest is, zoals het allang was, in het doe maar gewoon, dat is al gek genoeg land.
Vertel eens hoe het kon gebeuren dat in Nederland de burger toch die 'Grondwet" door de strot werd geduwd? Zonder slag of stoot?
Wat, pray tell, kan je met zo'n electoraat aanvangen?

Juist! Op met die Porno hebben we in ieder geval nog wat leven in de brouwerij. Flink geestelijk van bil, en klaar is Clara!

dirkie die vindt dat Balkenende nu duidelijk heeft "aangegeven", dat ie eigenlijk dominee is. Want hij heeft altijd wel een of ander lul verhaal klaar. Dan is er Bos, de kwezel van justitie en de voormalige kwezel van jusitie..Waar halen ze het vandaan. Te gek man!