Obama capitulates to the Israel lobby

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sat Jun 7 15:48:05 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> Ja, dat kan je doen als je eenmaal in het Witte Huis zit. Maar als hij
> dat nú doet dan komt hij er zeker niet in. Lekker principieel, maar
> bijzonder dom.

Nee niet bijzonder dom, principieel ja. Maar dat is Obama dus niet. Ik
zie hem ook Hillary als running mate kiezen. Jimmy Carter heeft hem
gewaarschuwd dat niet niet te doen.

> Ja, jarenlang. En ik ken het land uit eigen ervaring. Dat maakt me
> enigszins expert, ervaringsexpert.

Hoe staat het met je Farsi? Hoe redt je jezelf jarenlang daar? Met
beholpen Engels? Of had je een gids?

> En als Iran Israel bombardeert met kernwapens, hoe vind je dat? Wat moet
> Irael doen? Gef maar een antwoord.

Ik vertrouw erop dat er ook nog verstandige mensen in Iran rondlopen
die zoiets zullen tegenhouden. De bewezen agressors zijn de VS en Israel.