Garmanbozia: De Vuurtoren en het Kompas

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Jun 5 01:48:41 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Je bent van de weg geraakt, volgt de wet van de selectieve perceptie en ik
ga nu veel van je reactie deleten om uit te komen bij mijn waarom vraag.

"Ja, waarom zijn mensen religieus ? Waarom zijn ze stiekem religieus (omdat
 ze achter Satan aanlopen) ? Waarom plegen ze misdaden (omdat ze willen
 reincarneren) ? Waarom willen ze reincarneren (omdat ze bang zijn voor de
 dood) ? En passant vergaart men macht, organiseert zich vanuit het duister
 en slaat in de echte wereld toe gelijk een slang. Verlichte mensen lijken
 complete monsters.

 Zoiets...?"

 Marc, gesteld dat je helemaal gelijk hebt, wat willen al die vrij
metselende schurken bereiken, wat hebben ze bereikt, afgezien van het feit
dat ze hier en daar een beeld van en hond neergezet hebben, of een kat, of
een abstract. Hebben ze de macht? Beheersen ze de financiële marketen als de
joden in de ogen van de vroegere Rita Verdonk's (mijn franse zwager:
Tjerk: au tele il n'y a que de juifs). Hebben ze de wereld naar hun hand
gezet, zodat de Helixen Van der Laan precies datgene doen, wat deze
vermaledijde neoliberalen wilden en zij alles aansturen.

Is dat het?

Groet,

Tjerk