Doorbraak in cannabis-onderzoek

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jun 4 23:40:23 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, ik las het inderdaad in The Guardian. Volgens mij is er al veel eerder
over gepubliceerd - de Wagenigse teeltverbetering heeft de werkzame stof
veel zwaarder gemaakt. Teveel is altijd schadelijk, zelfs gechloreerd
water. etc.  Dit soort rampberichten zijn op zich al disproportioneel,
verbreid door fanate tegenstanders. Dat er niks aan de hand zou zijn is
natuurlijk ook weer niet waar...

hv,u
-----