Embryobrief van Jet. was Re: Embryoselectie -> rasveredeling

Wed Jun 4 08:50:19 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra" <tjouwstra at WXS.NL>,
>Ik heb nog 79 items te gaan, en er lijkt zo op het oog weer wat oud zeer
>herhaald te moeten worden, maar in de reactie van Erik op het onzinnige en
>volstrekt buiten de maatschappelijke orde staande commentaar van Marc over
>de gristelijke standpunten over wat lijden in het leven hoort te zijn ben ik
>het volstrekt eens.

 Het gaat niet zo goed met je, Tjerk...

 Als de Nederlandse politiek ook hier weer eens een taboe van maakt, dan
 moeten Nederlanders voortaan uitwijken naar Belgie voor gen-selectie.

 Vanmorgen op de radio: In Belgie is het zo geregeld als ik bepleit: daar
 streeft men wel naar overzicht over het geheel en houdt de politiek zich
 volledig buiten deze discussie. Daar gaan politici niet op de stoel van
 de dokter zitten.