De boot van D66 wordt gesierd met een enorme roze kous

Thu Jul 31 13:54:35 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kijk Marc,

Hetero's worden geaccepteerd als massamoordenaar tot en met party-monster,
pas als homo's net zo divers en goed en slecht als hetero's mogen zijn
is er acceptatie dat er mannen zijn die op mannen vallen en vrouwen op
vrouwen.
Zolang elke eigenschap van (sommige) homo's die niet afwijkt van
eigenschappen van vele hetero's wordt gezien als homo-raar,
blijf ik in antwoord massamoordenaars hetero's noemen.

Ik heb zelf niets met disco-party's en carnaval e.d.
maar ben niet zo dom als de gemiddelde hetero
te denken dat dat wangedrag typisch iets voor hetero's is.
Homo's zijn net hetero's namelijk.

Sterker nog:
hetero's en homo's bestaan niet,
wel bestaan er mannen en vrouwen.