Rozekousenpolitiek: Stelling van de week: 59% tegen 'Canal parade'

Thu Jul 31 13:43:44 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo'n kous doet me denken aan die macho-hetero's
the red hot chili peppers, ofzo...

Die treden graag naakt op met een kous om ballen en pik
en lullen dan tussen elk liedje
dat alleen mannen met even grote lullen
lid mogen worden van hun band,

of bedoelen ze dat alleen even grote lullen als zij zelf zijn
mogen meespelen?

Fritz van Rikxoort