Definitie Ontplooiingsstaat

Thu Jan 31 19:43:09 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris' redeneertrant in een notendop...
  1. Ik merk iets op over hoe Geel D66 onze partij in de vernieling
     hielp. Wijs op dubbele bodems die D66'ers wordt voorgehouden,
     wijs op de satanische symboliek van de Vrijmetselarij.
  2. Joris merkt hetzelfde op over mij, fantaseert dat er dingen op
     mijn website staan die daar domweg niet staan en trekt daaruit
     de conclusie dat ik zelf behoor tot de groep die ik poog te
     ontmaskeren.
  3. Joris wordt er op attent gemaakt dat hij uit z'n nek kletst.
  4. Joris geeft dat vervolgens toe en stelt dat dit hetzelfde is
     als Punt 1. Kennelijk is er hiermee een bewijs geleverd of zo.

Joris, zo zit de wereld dus niet in elkaar... Als je mij op foutjes
kan betrappen... graag zelfs. Doe dat dan wel serieus. Of presenteer
een alternatieve verklaring (ik heb nota bene zelf een alternatieve
verklaring aangedragen voor de zonsverduistering op de JD-website).

Maar je slaat aan de lopende band baarlijke nonsens uit en je sug-
gereert daarmee alleen maar dat jouw gedachtengoed hier kennelijk
lelijk op de tocht staat, Dat je niet voor niets voor een piramide
staat...

Probeer het eens serieus.

Marc Fluks, Amsterdam