Definitie Ontplooiingsstaat

Wed Jan 30 21:03:05 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>
>  [Ik heb geen feniks om mijn website]

Maar wel gele siriussen.... Maar ik zal de democrats.nl eens bekijken....

>  Ik had die redenering bij jou niet. Jij speelt op de man, introduceert
>  rare zaken als een robot-file,

Pardon.... Jij begon over het feit dat de jd site iets te verbergen had
omdat ze een robots.txt file gebruikten waarin voor zoekmachinerobots
aangegeven werd dat in bepaalde folders niets interessants stond. En dat
was bewijs voor het feit dat ze vrijmetselaars waren (of zoiets).

Ik toonde aan dat die file een standaard file was die zelfs sites
gebruikte die jij aangaf als sites die informatief waren over het
blootleggen van de vrijmetselaars... Hier bewees ik dus dat jouw
redenatie niet klopte. Dat dat geen bewuste actie was, zoals jij
beweerde... Maar een standaard joomla-installatie die file bevatte...

En nu probeer je te doen alsof ik het robots.txt zomaar introduceer. Wel
grappig dat je kennelijk vind dat jijzelf rare zaken introduceert :-)