Definitie Ontplooiingsstaat

Wed Jan 30 21:32:35 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>Jij begon over het feit dat de jd site iets te verbergen had omdat ze
>een robots.txt file gebruikten waarin voor zoekmachinerobots aangegeven
>werd dat in bepaalde folders niets interessants stond.

 [Overigens heb ik geen gele Sirussen op mijn website - waarom beweer je
  toch steeds van die onzinnige dingen ? Sirius is trouwens Indigo, niet
  Geel]

 Er werden door robots.txt plaatjes gecensureerd in het Internet-archief,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0708&X=&L=d66&P=R22882
 en daardoor is het onmogelijk om te traceren wanneer de Nieuwe Democraten
 hun Zonsverduistering precies lanceerden. Meer heb ik niet gezegd. Het
 hele verhaal komt van jou, niets komt van mij.

 Het ligt voor de hand dat de Zonsverduistering afkomstig is van BvdH.
 Het ligt voor de hand dat veel ellende in D66, inclusief Opschudding,
 afkomstig is uit de Jonge Democraten. En dat dit gezwel via 'Niet Nix'
 (Egyptisch voor: 'Niet de Hemel') in de PvdA terecht is gekomen dankzij
 Felix Rottenberg. En nu dus in LuxVoor (dat refereert naar Luxor).

 Momenteel is de Nederlandse politiek flink aan het doordraaien en het
 ziet er naar uit dat veel - zo niet alles - herleidbaar is tot de Ene...