Definitie Ontplooiingsstaat

Wed Jan 30 20:07:46 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>De feniks (ik zie hem even niet op d66.nl) zou net zo goed ook iets
>anders kunnen zijn, net als bij jou.

 [Ik heb geen feniks om mijn website]

 De feniks (op democrats.nl) staat voor het liberalisme - dat is boven
 elke twijfel verheven. Vraag luidt dus: wat heeft het liberalisme ge-
 meen met de feniks uit het Egypte van 4500 jaar geleden ? Antwoord: de
 Vrijmetselarij.

>Ja, maar die redenering had je bij mij ook en ik ben geen
>vrijmetselaar.... Dus het kan domweg wel toeval zijn...

 Ik had die redenering bij jou niet. Jij speelt op de man, introduceert
 rare zaken als een robot-file, zwijgt over het onderwerp en vervolgens
 bemerk ik dat je voor een piramide staat, het graf van Osiris.

>Ja, maar jij zegt dat er een zonsverduistering staat. Daarmee redeneer
>je ergens naar toe

 Neen, ik induceer. Ik kijk naar wat zich hier uit. Ik had Mercurius al
 voordat ik zag dat er op de JD-site een zonsverduistering staat - en deze
 staat voor Mercurius (en Apollo), dat is domweg Griekse mythologie.
 Daarom is Apollo zoek in de Romeinse mythologie - omdat men toen besefte
 dat Mercurius en Apollo dezelfde planeet is (hetgeen de Grieken onbekend
 was).

>Ja en omdat jij ergens op internet op een site een magento krokodil ziet
>moet die paarse krokodil wel een foutje zijn geweest en moet dat
>eigenlijk een magento krokodil zijn...

 Geen foutje maar een aanpassing. Geen normaal mens weet dat 'magento'
 zelfs maar een kleur is - maar weer wel wat paars is. Dat men uitging
 van de magento krokodil Horus is overduidelijk. Vandaar dat er een link
 met LuxVoor gemaakt wordt - want dat gaat daar ook over: Horus is de
 volgende generatie, LuxVoor is de volgende generatie, de tempel van
 Horus in Edfu ligt vlak bij Luxor. Dat bewijst dat er over is nagedacht
 want anders komt men hier niet op. Ik vind het verband alleen maar omdat
 ik heb leren induceren - ik pas gewoon een denktrucje toe dat ik me heb
 eigen gemaakt. Daarom zie ik al die onzin weer wel.

 Marc Fluks, Amsterdam