Definitie Ontplooiingsstaat

Wed Jan 30 19:03:48 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Dat zou een rare vraag zijn...

Waarom, jij gebruikt geel en sirius op je site?

>  Zo'n bizarre samenhang *kan domweg geen toeval zijn*.

Ja, maar die redenering had je bij mij ook en ik ben geen
vrijmetselaar.... Dus het kan domweg wel toeval zijn...

>  Kijk, als jij opmerkt dat er op mijn website gele sterretjes staan, dan
>  is dat toeval (ze hadden net zo goed een andere kleur kunnen hebben en
>  staan dus nergens voor). Maar de feniks op de webstek van D66 en het
>  Gele D66 logo staan *wel* ergens voor.

De feniks (ik zie hem even niet op d66.nl) zou net zo goed ook iets
anders kunnen zijn, net als bij jou.

Net zoals zo'n zonsverduistering
>  bij de Jonge Democraten voor iets staat.

Ja, maar jij zegt dat er een zonsverduidetring staat. Daarmee redeneer
je ergens naar toe en daar zie je dan bewijs in. aarom zouden de gele
sterren bij jou NIET ergens voor staan. je zegt zelf al zo vaak dat je
een bodem moet zoeken. Nou, jij weet welke tekens duiden op geel gedrag
en je gebruikt deze bewust op je site. Jij maakt je site zelf. Boris
niet, wellicht dat de designer het geel eringefietst heeft....

>  En ik heb onthuld wat daarachter zit. Meer niet. En passant komt er dan
>  een paarse krokodil voorbij als illustratie dat dit gaat over *hetzelfde*
>  verhaal.

Ja en omdat jij ergens op internet op een site een magento krokodil ziet
moet die paarse krokodil wel een foutje zijn geweest en moet dat
eigenlijk een magento krokodil zijn...

>  Joris, je moet gaten pogen te schieten in mijn betoog. Neem iets bij de
>  horens van Horus en toon aan dat wat ik zeg niet klopt...

Ja, dan moet je er wel op ingaan....

dat de jd iets probeert te verbergen doordat ze een robots.txt gebruiken
heb ik aangetoond dat dat onzin is, maar daar ga je dan nooit op in....

bert werlegde jouw bewijs van zonnebloemen voor de deur van Boris en
daar ga je niet op in...

En gaten schieten in dingen die jij alleen ziet en als bewijs ziet is nu
eenmaa lastig. Schiet jij maar eens gaten in mijn betoog dat jouw site
die symbolen ook gebruikt....