Definitie Ontplooiingsstaat

Wed Jan 30 17:25:45 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:

> Is toch echt zo.

Nou leg jij het dan eens helder uit....

> Kom, uit je luie stoel, Joris. Pak de bal op, en laat je tegenspeler met rust.
> Toon zijn ongelijk aan! Moet een koud kunstje zijn,  niet? ;)

Inderdaad, maar dat heb ik en anderen al eens gedaan en dan komt er geen
weerwoord. Die zonnebloemen bleken bv bij de buren te staan (schreef
Bert Bakker).

En er is al vaker op gewezen dat het gebruik van een kleur niet per
definitie betekend dat diegene een vrijmetselaar is of wat dan ook. Idem
met halve cirkels. Ik heb (om Marc zijn woorden te gebruiken) dat
bewezen door te laten zien dat indien dat waar is, ook Marc een
vrijmetselaar is omdat ook zijn website dingen verbergt (dat was ook een
bewijs volgens Marc).

Ik heb aangetoond dat het gebruik van een robot.txt niet berust op het
feit dat de maker lid is van de vrijmetselaars. Sterker nog dat dan
sites die Marc inbrengt als bewijs ook van vrijmetselaars zouden zijn,
omdat die dezelfde (standaard) Joomla-robots.txt gebruikt.

> Lezen Joris, kom. Het gaat om de truc, niet om Marc zelf.
> Of gebruik je de(ze) truc met opzet? ;)

Nee, het gaat erom dat niet iedereen die een weerwoord inbrengt die truc
gebruikt. Ook al lijkt dat wellicht zo... daar gaat het om.

> Ben je lid van die club, Joris? Ik heb wel door dat jij aan het bashen
> ben, maar heb je het zelf ook door?

Het is maar wat je bashen noemt. Heb jij dan nu wel dor dat jij mij
bashed en dat Marc mij ook bashed. En zijn jullie daarmee
vrijmetselaars? Aangezien jullie die truc gebruiken om anderen zwart te
maken...

> Het gaat niet om die cult zelf, Joris, Het gaat ´em om het bedrijven
> ervan. Anderen beschuldigen van paranoia is er een van ...

Anderen beschuldigen om lid te zijn van een bepaalde club is er vast ook
een van :-)

> Nee, tenzij je met die vogel Boris vd Ham bedoeld? De vraag blijft
> derhalve: waarom loopt D66 achter de vogel van Osiris aan ?

Nee, want er is nog niet aangetoont dat D66 achter die vogel aanloopt.
Waarom stel je niet de vraag. aarom loopt Marc achter die vogel aan? Of
warrom loop jij achter die vogel aan?

> Nee. Daar komt ook geen antwoord op als je de onderliggende vraag niet vat.
> D66 zelf loopt niet, jij wel en waarom loop jij achter de vogel van
> Osiris aan, Joris?

Het anderen beschuldigen van iets was toch een teken van vrijmetselaars?
waarom bash je mij? :-) Waarom denk jij dat ik achter die vogel aanloop?

> Bewijs nu zijn ongelijk, Joris?

Nou... ehm Marc gebruikt op zijn eigen site gele sterretjes.... dan zou
hij zelf ook lid van die club moeten zijn. En het gebruik van geel, en
die ster is natuurlijk Sirius....

Daarnaast gebruikt hij volgend plaatje...
http://www.sane-project.org/images/sane-logo-3.png

halve circels en het oog...

> En, wat doen die kleuren daar?

Wat doet een gele sirius op Marc zijn site?

Wat je ziet is niet altijd wat het is lees ik vaak in Marc zijn mails.
Dat ben ik met hem eens. Soms denk je tekenen te zien, maar zijn ze het
niet....