Definitie Ontplooiingsstaat

Wed Jan 30 17:23:20 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL> over rare codes,
>Die kennis bedoel ik... Dat lijkt mij pseudo-kennis. Ik zou mij zorgen
>maken als ik dacht dat je gelijk had. Of als je daar bewijs voor
>leverde...

 [Nou, maak je dan maar zorgen...]

 Ja, dat is pseudo-kennis. Waarom doen die mensen die dingen dan ?
 Omdat ze niet mogen praten van hun God Mercurius. Wel met elkaar maar niet
 met de buitenwereld. De buitenwereld krijgt alleen de satanische symboliek
 te zien omdat in die buitenwereld toch vrijwel niemand beseft wat er voor
 iets vreselijks aan de hand zij.

 Ik eerder,
>Vragen die men zich zou moeten stellen: waarom loopt D66 achter de vogel
>van Osiris aan ?

 Joris,
>Nee, men zou zich moeten afvragen: Loopt d66 achter die vogel aan?

 Dat heb ik toch aangetoond ? Zie,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0801&X=&L=d66&P=R8568

>Jij strooit steeds met het woord bewijs. Maar wat kleuren op een site
>zijn geen bewijs.

 In het algemeen niet, neen. Maar als mensen doelbewust codes in een site
 stoppen (bijv. Geel) dan kan men dat er ook weer uithalen. Feit is dat
 Geel staat voor Mercurius en dat mensen die zo nodig Sociaal-Liberaal
 willen zijn, met Geel zitten te yin-yangen en voortdurend naar Sirius
 refereren, de hoofdster van het sterrenbeeld Grote Hond van Mercurius.
 Dit kan domweg geen toeval zijn. Daar is het veel te uitzonderlijk en
 te gek voor. Daarenboven past *alles* in hetzelfde scenario.