Definitie Ontplooiingsstaat

Wed Jan 30 17:42:29 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  [Nou, maak je dan maar zorgen...]

Oke, zal ik doen....

>  Ja, dat is pseudo-kennis. Waarom doen die mensen die dingen dan ?
>  Omdat ze niet mogen praten van hun God Mercurius. Wel met elkaar maar niet
>  met de buitenwereld. De buitenwereld krijgt alleen de satanische symboliek
>  te zien omdat in die buitenwereld toch vrijwel niemand beseft wat er voor
>  iets vreselijks aan de hand zij.

Tja, waarom doen mensen rare dingen?
Omdat men denkt dat het juist goed is, wellicht verkeerd voorgelicht? Of
omdat men denkt dat veel mensen wel achter hun staan?

>  Ik eerder,
>
>  Joris,

>  Dat heb ik toch aangetoond ? Zie,
>     https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0801&X=&L=d66&P=R8568

Nee, jij vind dat je het hebt aangetoond. Zou je heel direct het bewjs
kunnen geven? Ik hoor van jou alleen maar dat Boris een bepaalde kleur
gebruikt, soms vage tekens gebruikt etc.

>  In het algemeen niet, neen. Maar als mensen doelbewust codes in een site
>  stoppen (bijv. Geel) dan kan men dat er ook weer uithalen.

Ja maar dan ben jij dus ook geel. Jij gebruikt denk ik zelfs bewuster
dan Boris (jij maakt je site zelf, Boris vast niet) geel en sterretjes.....

Ik snap wel dat je een soort patroon wilt aantonen... maar dat bewijst
voor mij meer dat iemand op een bepaalde manier denkt of een bepaald
aantal ideeen er op nahoudt, maar wat dat met vogels en planeten/sterren
te maken heeft....

Het is voor jou bewijs, maar voor mij niet.